مشاوره با قاضی بازنشسته + رایگان

مشاوره با قاضی بازنشسته

تماس با صلح طلب

گروه فوق تخصصی وکلای صلح طلب با سالها تجربه و همکاری با قضات بازنشسته آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی، صرفا در زمینه پرونده‌های دیوان عدالت اداری و دیوان عالی کشور می‌باشد

شماره تماس : 09129353470

امروزه با رشد روز افزون تکنولوژی و همچنین با استفاده گسترده از اینترنت ، خدمات و امکانات آنلاین ، بیش از پیش گسترش یافته است . در واقع می توان علت گسترش خدمات را ، افزایش چشمگیر قرارداد ها به حساب آورد . به عبارت دیگر ، با گسترش جوامع و افزایش قرارداد ها ، مسائل و مشکلات حقوقی بی شماری به وجود آمدند ، به طوری که فرد برای حل و فصل این مسائل و چالش ها ، نیازمند استفاده از تجربه و تخصص افراد متخصص در این زمینه می باشد . چرا که اگر پیش از هر اقدامی با فردی متخصص و زبده در این زمینه مشورت نکند ، ممکن است اقداماتی نماید که متحمل پیامد های ناخوشایند و ناگواری گردد ، و حتی پرونده را از مسیر اصلی خود خارج کند . بنابراین می توان به جرات گفت که : مشاوره رایگان با قاضی بازنشسته ، این امکان را برای افراد فراهم می کند ، تا با صرفه جویی در وقت و هزینه خود ، از تجربیات و راهنمایی های قاضی بازنشسته ، بهره مند گردند . به عبارت دیگر ، مشاوره با قاضی بازنشسته ، باعث می شود تا فرد تمامی ابهامات و پرسش های ذهن خود را با قاضی بازنشسته مطرح کند ، و با دیدی وسیع تر با مشکل به وجود آمده مواجه شود . ممکن است این سوال برای برخی افراد مطرح شود که ، چرا باید از مشاوره با قاضی بازنشسته ، برخوردار شوند ‌؟ در خصوص پاسخ به این سوال ، باید افزود که : بی شک تمامی افراد از جایگاه یک قاضی در جامعه مطلع هستند . این افراد ، از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار می باشند ، و می توانند پرونده های مختلف بسیاری را بررسی و قضاوت کنند . به همین خاطر از تجربه و دانش بسیار زیادی برخوردارند و به قولی بر قوانین ، مقررات و رویه های قضایی ، اشراف و تسلط کامل دارند . به طوری که می توان به جرات گفت که : قاضی بازنشسته با توجه دانش و تجربه خود ، همواره تخصصی ترین راهکار های ممکن را به مراجعه کنندگان خود ، ارائه می دهد . در واقع ، قاضی بازنشسته با راه های قانونی بسیار زیادی آشنا می باشد از طرفی نیز ، در زمینه رسیدگی به اختلافات دارای سابقه طولانی است . بی شک به همین خاطر است که اکثر افراد تمایل دارند ، تا مسائل و مشکلات حقوقی به وجود آمده را ، با قاضی بازنشسته در میان بگذارند ، چرا که مطمئنا قاضی بازنشسته ، با ارائه تخصصی ترین راهکار ها ، باعث می شود که پرونده در مسیر درست خود طی شود و سرانجام نیز به نتیجه ای مطلوب برسد . علت دیگری که می توان در خصوص پاسخ به پرسش فوق ذکر کرد ، این امر است که:

خصوصیات و ویژگی های قاضی بازنشسته

قاضی بازنشسته از آن جایی که سوابق تحصیلی و سوابق کاری درخشانی دارد ، مورد اعتماد اکثر افراد جامعه می باشد . در واقع می توان مورد اعتماد بودن را ، یکی از مهم ترین خصوصیات قاضی بازنشسته به شمار آورد . به همین سبب افراد می توانند با اطمینان خاطر ، اسناد ، مدارک ، و اطلاعات موجود را در اختیار قاضی بازنشسته قرار دهند . همچنین می توانند در خصوص ریز ترین جزئیات موجود در پرونده نیز ، با قاضی بازنشسته مشورت نمایند . قاضی بازنشسته موظف است به تمامی صحبت های موکل یا موکلین خود به دقت گوش دهد و سپس ، با توجه به اسناد و مدارک موجود و همچنین با بررسی پرونده ، مناسب ترین و تخصصی ترین راه حل ها را به موکل یا موکلین خود ارائه دهد ، تا در نهایت پرونده در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو طی شود . لازم به ذکر است که : امروزه به منظور آسایش و رفاه هموطنان عزیز ، اکثر دفاتر وکالت و موسسات حقوقی ، این امکان را برای افراد فراهم نموده اند تا بتوانند علاوه بر مراجعه حضوری ، به صورت آنلاین و یا حتی با برقراری تماس تلفنی ، از مشاوره رایگان با قاضی بازنشسته ، برخوردار شوند . بنابراین دیگر نیاز نیست که افراد برای مشاوره حقوقی ، حتما به دفاتر وکالت یا موسسات حقوقی ، مراجعه نمایند ، بلکه می توانند در هر ساعت از شبانه روز ، از خدمات تخصصی و تضمینی قاضی بازنشسته برخوردار شوند . و مسائل و چالش های به وجود آمده را با قاضی بازنشسته مطرح کنند ، و قاضی نیز راه حل ها و راهکار های آن مسئله را به طور روشن و واضح ، در اختیار مراجعه کنندگان عزیز قرار دهد .

وکلای صلح طلب

وکلای با تجربه و زبده صلح طلب ، با چندین سال سابقه درخشان فعالیت در انواع زمینه های حقوقی ( مانند : حقوق کار ، حقوق تجارت ، حقوق مدنی ، حقوق کیفری ، حقوق خانواده ، و … ) ، و همچنین با کسب صد ها پرونده موفق در این حوزه ، آماده ارائه نمودن بهترین و تضمینی ترین خدمات حقوقی به هموطنان محترم می باشند . افراد می توانند به صورت حضوری ، آنلاین و یا حتی به صورت برقراری تماس تلفنی ، با وکلای متخصص و کارآزموده صلح طلب ارتباط برقرار کنند  و از تجربیات و راهنمایی های آنان ، برخوردار شوند . همچنین می توانند طی نمودن کلیه مراحل پرونده خود را با خاطر آسوده به وکلای کاربلد و مجرب صلح طلب بسپارند ، تا در نهایت پرونده آنان با موفقیت تمام به سرانجامی مطلوب برسد .

5/5 - (1 امتیاز)

این یک عنوان است

Facebook
Twitter
LinkedIn
آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا