شماره تلفن قاضی بازنشسته + وکیل

شماره تلفن قاضی بازنشسته

تماس با صلح طلب

گروه فوق تخصصی وکلای صلح طلب با سالها تجربه و همکاری با قضات بازنشسته آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی، صرفا در زمینه پرونده‌های دیوان عدالت اداری و دیوان عالی کشور می‌باشد

شماره تماس : 09129353470

با گسترش جوامع ، درگیری های مردم با انواع و اقسام مشکلات حقوقی نیز ، گسترش می یابد . به طوری که کلیه افراد در زمینه مسائل حقوقی در پرونده های خود ، نیازمند فردی متخصص و کارآزموده می باشند . یافتن وکیل قاضی بازنشسته ، تقریبا می توان گفت که امری دشوار است ، چرا که بسیاری از قضات پس از بازنشستگی ، از هر گونه فعالیت جدی در این حوزه پرهیز می کنند . اما در این میان قضاتی نیز هستند که حتی بعد از بازنشستگی ، به شغل وکالت روی می آورند و کلیه تجربه های خود را ، در اختیار افرادی که به آن نیازمند هستند ، قرار می دهند . در خصوص شماره تلفن قاضی بازنشسته ، باید افزود که : قاضی بازنشسته فردی متخصص و با تجربه است که سال ها در زمینه مسائل حقوقی ، خدمات قابل توجه و شایانی را به عموم مردم ارائه داده است . و اینک پس از سال ها خدمت فعال در دستگاه قضائی و بازنشستگی ، تصمیم گرفته تا به عنوان وکیل قاضی بازنشسته ، فعالیت می کند . به عبارت دیگر می توان در خصوص شماره تلفن وکیل قاضی بازنشسته گفت که : وکیل قاضی بازنشسته از آن جایی که شناخت عمیق و خوبی از سیستم قضائی و نظام حقوقی دارد ، و همچنین با توجه به دانش و تجربه بسیار زیادی که در طی این سال ها کسب نموده است ، می تواند مسائل حقوقی گوناگونی را با توجه به جزییات و پیچیدگی ها ، دقیق تر بنگرد و در نهایت مشاوره حقوقی کارآمد تری را ارائه دهد . در واقع می توان به جرات گفت که ، این ویژگی های وکیل قاضی بازنشسته است که ، او را به یک منبع متخصص و معتبر در امور حقوقی تبدیل نموده است ، به طوری که به او این امکان را می دهد تا با اطمینان بیش تری به موکلان خود خدمات ارائه دهند . مسئله دیگری که باید در خصوص شماره تلفن وکیل قاضی بازنشسته اشاره کرد ، این امر است که : امروزه به سبب آن که برخی افراد بنا به علل مختلفی ، امکان مراجعه حضوری به موسسات حقوقی و دفاتر وکالت را ندارند ، این امکان برای آنان فراهم شده تا با برقراری تماس تلفنی و یا حتی به صورت آنلاین ، با وکیل قاضی بازنشسته ، مسائل و سوالات خود را در میان بگذارند ، و از راهکار و راهنمایی های او در این خصوص بهره مند گردند . ممکن است این سوال مطرح شود که :

چرا باید فرد پرونده خود را به وکیل قاضی بازنشسته بسپارد ؟

در خصوص پاسخ به این سوال ، باید افزود که : در برخی مواقع ، یک سری پرونده هایی وجود دارند که بسیار پیچیده و تخصصی هستند ، و از طرفی نیز موفقیت و برد در آن پرونده ها برای فرد از اهمیت بسزایی برخوردار است . این اهمیت به دلایلی همانند : مرگ و زندگی شخصی یا حتی به علت منافع مالی بسیار زیادی می باشد . لذا اشخاص در چنین مواقعی ، شایسته است که پس از مشاوره با وکیل قاضی بازنشسته ، پرونده خود را به طور کامل به او بسپارند ، تا با تبحر و تخصص بسیار زیادی که در این حوزه دارد ، پرونده را به نتیجه مطلوبی برساند . در واقع تاکید می شود تا حتما اشخاص با وکیل قاضی بازنشسته مسائل خود را در میان بگذارند و پرونده خود را به او بسپارند ، چرا که او می تواند به بهترین نحو ممکن در این زمینه به شخص کمک کند .‌ بهترین و حائز اهمیت ترین ویژگی وکیل قاضی بازنشسته ، این است که او از تجربه بالایی برخوردار است . به این معنا که او از آن جایی که در دادگاه های مختلفی حضور داشته و رای های مختلفی را دیده و صادر نموده ، به نحوی با شیوه تفکر دادگاه های ایران ، به خوبی آشنا می باشد . و به همین خاطر می تواند بهترین راهکار های ممکن را به مراجعین خود ، ارائه دهد ‌. مسئله دیگری که در خصوص وکیل قاضی بازنشسته باید ذکر کرد ، بحث حق الوکاله وکیل می باشد . در واقع اگر فرد خود اقدام به طی نمودن مراحل پرونده نماید ، بی شک به علت آن که در این زمینه دانش کاملی ندارد و آشنا به قوانین و مقررات نیست ، با مشکلات و مسائل بسیاری مواجه می گردد که پیامد های ناخوشایندی را به همراه دارد  . همچنین است اگر پرونده خود را به وکیلی کم تجربه بسپارد . بنابراین ، اشخاص همواره باید این نکته را به خاطر داشته باشند که : برای آن که مسیر پرونده آن ها به بهترین نحو ممکن طی شود ، نیاز است که قبل از هر اقدامی با وکیل  قاضی بازنشسته مشورت نمایند و سپس ، انجام امور خود را به طور کامل به او بسپارند .

وکلای صلح طلب

وکلای متخصص و کارآزموده صلح طلب ، با سال ها سابقه درخشان و موفق در زمینه انواع مسائل حقوقی ، و همچنین با کسب صد ها پرونده موفق ، آماده ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات به عموم مراجعه کنندگان عزیز می باشند . اشخاص می توانند به صورت مراجعه حضوری ، یا با برقراری تماس تلفنی و یا حتی به صورت آنلاین ، با وکلای مجرب صلح طلب مسائل خود را در میان بگذارند ، و از تجربیات و راهنمایی های آنان در این خصوص بهره مند گردند و در نهایت ، انجام ۰ تا صد مراحل پرونده شان را به وکلای متخصص این مجموعه بسپارند .

5/5 - (1 امتیاز)

این یک عنوان است

Facebook
Twitter
LinkedIn
آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا