وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور همراه با شماره تماس و بررسی رایگان پرونده

وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور

تماس با صلح طلب

گروه فوق تخصصی وکلای صلح طلب با سالها تجربه و همکاری با قضات بازنشسته آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی، صرفا در زمینه پرونده‌های دیوان عدالت اداری و دیوان عالی کشور می‌باشد

شماره تماس : 09129353470

بر اساس اصل یکصد و شصت و یک قانون اساسی دیوان عالی کشور ، عالی ترین مرجع قضائی می باشد که بر اجرای صحیح قانون در محاکم ، نظارت می کند . به عبارت دیگر می توان گفت که : در راس تشکیلات قضائی ، دیوان عالی کشور قرار دارد و به همین سبب برجسته ترین و برترین قضات در آن فعالیت دارند . برخی قضات دیوان ، پس از اتمام مدت دوران خدمت خود ، تمایل دارند تا این بار به عنوان وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور همراه با شماره تماس و بررسی رایگان ، خدمت کنند و تجارب خود را در اختیار افرادی که به آن نیازمند هستند ، بگذارند . از طرفی دیگر هم ، بسیاری از افراد تمایل دارند که با یک وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، مسائل خود را در میان بگذارند . چرا که وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور در دوران قضاوت خود ، پرونده های بسیاری را در تمامی زمینه ها بررسی نموده است و به همین خاطر ، از تجربه زیادی برخوردار است . از طرفی نیز وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، به سبب سابقه خدمت طولانی که دارند ، بسیاری از راه های قانونی را می شناسد و می تواند به بهترین نحو ممکن به عموم افراد خدماتی تخصصی ارائه دهد . حال ممکن است این سوال مطرح شود که : انتخاب وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور همراه با شماره تماس و بررسی رایگان پرونده ، چه مزایایی دارد ؟ در پاسخ به این سوال ، باید افزود که :

مزایای انتخاب وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور

۱) اولین مزیتی که می توان در خصوص انتخاب وکیل قاضی بازنشسته دیوان ذکر کرد ، این امر است که : وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور همراه با شماره تماس و بررسی رایگان پرونده ، قضات دیگر را به خوبی می شناسد . به عبارت دیگر وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، به سبب آن که سال ها در دادگاه قضاوت نموده است ، با دیگر قضات و طریقه قضاوت آن ها ، آشنا می باشد .

۲) آشنایی با رویه های قضایی ، مزیت دیگری است که می توان به آن اشاره کرد . در واقع ، برخی موارد در قانون وجود دارد که ممکن است از دید یک وکیل کم تجربه یا دیگر افراد ، ضد و نقیض باشد . اما وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، از آن جایی که بر قوانین و مقررات آگاهی کامل دارد ، تفسیر دقیق موارد مذکور را به خوبی می داند و همین امر باعث می شود که ، ریسک پرونده به طور چشمگیری کاهش یابد .

۳) تخصص از دیگر مزایای انتخاب وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور می باشد . به عبارت دیگر ، وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور همراه با شماره تماس و بررسی رایگان پرونده ، برای رسیدن به درجه قضاوت ، مراحل بسیار سختی را پشت سر  گذاشته است و به همین سبب می توان به جرات گفت که : مشورت و همکاری با یک وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، باعث آسودگی خاطر فرد خواهد شد . چرا که حرف او ، اتمام حجت است و دیگر اصلا نیازی نیست که فرد نظر دیگر وکلا را هم بپرسد .

۴) داشتن تجربه زیاد ، از دیگر مواردی می باشد که می توان در این خصوص ذکر کرد . در واقع وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، به سبب سال ها خدمت خود و بررسی پرونده های مختلف ، از تجربه بسیار زیادی برخوردار است . به عبارت دیگر می توان گفت که : خبرگی و کاربلدی وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، باعث می شود که پرونده به بهترین نحو ممکن طی شود .

در واقع به سبب این مزایا است که بسیاری از افراد تمایل دارند با وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور همراه با شماره تماس و بررسی رایگان پرونده ، مسائل خود را در میان بگذارند ، اما از آن جایی که کلیه افراد بنا به دلایل مختلف ، امکان مراجعه حضوری را ندارند می توانند با برقراری تماس تلفنی و یا حتی به صورت آنلاین ، با وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، مسائل خود را در میان بگذارند و از تجربیات و راهنمایی های او برخوردار شوند . ممکن است این سوال برای برخی افراد مطرح شود که : دیوان عالی کشور دارای چه وظایفی می باشد ؟ وکیل قاضی بازنشسته دیوان ، در خصوص پاسخ به این سوال ذکر می کند که : دیوان علاوه بر آن که بر اجرای صحیح قوانین در مراجع قضایی نظارت می کند ، به تخلفات رئیس جمهور نیز رسیدگی می کند . همچنین از دیگر وظایف دیوان عبارت است از :

وظایف دیوان عالی کشور

۱) مرجع رسیدگی به فرجام خواهی است ،

۲) مرجع اعمال ماده چهارصد و هفتاد و هفت می باشد ،

۳) آراء وحدت رویه صادر می کند ،

۴) اعمال ماده ۴۷۴ ، و …. .

وکلای صلح طلب

وکلای متخصص و کارآزموده صلح طلب ، با سال ها سابقه فعالیت در این زمینه و کسب صد ها پرونده موفق ، آماده ارائه تخصصی ترین و تضمینی ترین خدمات به عموم مراجعه کنندگان عزیز می باشند ‌. افراد می توانند پیش از هر اقدامی با وکلای زبده صلح طلب مسائل خود را در میان بگذارند و از تجربیات و راهنمایی های آنان برخوردار شوند و سپس با خاطر آسوده انجام کلیه مراحل پرونده خود را به این وکلای مجرب بسپارند .

5/5 - (1 امتیاز)

این یک عنوان است

Facebook
Twitter
LinkedIn
آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا